lørdag 22. juni 2013

Fredag og regn.

 

 Hva skal man finne på å gjøre en regnværsdag? Jo, dra på loppemarked (når det finnes et) og lete etter skatter.. Skatter som man har ønsket seg  og letet etter lenge, eller kanskje finne skatter man ikke hadde tenkt på at man skulle finne..

      
 Tikk takk,tikk takk.. Den søteste lille vekkerklokka og den skjønne mini-vasen jeg fant på hver sin bruktbutikk her i nærområdet for en liten stund sidenSynes disse to er så fine sammen. Og med en liten kvast fra hortensiaen som står på trappa, så ble jo dette en aldri så liten pastelldrøm. 



 Ingen bilder av dagens loppefangst her nå,det kommer nok.. Jeg fikk tak i så mye kult..  Men denne skjenken her, den ble med hjem fra bruktbutikken i dag (var å så på den i går, tok mål, bilde og fikk godkjenning av mannen i huset). Denne skal nemlig erstatte et kjært møbel her i heimen (i det minste i mine øyne).Den har allerede fått et strøk med grunning og er med det, det første møbelet som har fått starten på "sin makeover" med det samme det har kommet i hus.( klapp på skuldra til meg).

 Bordet jeg skulle begynne med på mandag, ble ikke begynt på før i går. Med nå som det også har blitt starta på så ser jeg at jeg blir sååå fornøyd, noe også min kjære gir uttrykk for. Bare gleder oss til å få det ferdig!



           Avslutter i kveld med bilde av en anna søt liten loppeskatt..



                        
                           Velkommen igjen <3
                            
                               God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar