søndag 8. desember 2013

Jul,jul strålande jul!

Jeg kaster meg rundt og gjør et forsøk på å delta i månedens utfordring hos nib. Aldri gjort dette før så vi får nå se om denne frøkna som enda ikke er helt teknisk vant kan klare å få til dette (nib har så fine utfordringer hver måned, så en gang må jo bli den første for meg å delta på)


Så mitt bidrag blir dette bildet jeg tok av spisestuebordet vårt i dag tidlig, ikke det beste lyset å ta bilde i men jeg synes det er koselig og stemninga med levende lys kommer jo bedre fram da. :-)




                                                                               På bordet:
                                                                                           Prikkete voksduk fra Åhlens.
                                                       Sjølflettede stjerner (papiret) ,julenisser og reinsdyr fra Søstrene Grene.
                                              Gamle sandkakeformer arvet fra bestemor som gjør nytten sin som telysholdere.
                                                        Hvite telysholdere som kommer fra samboer'ns medbragte flyttelass.
                                                              Brukte fetaostglass gjør nytten for å huse svibler denne julen.
                                                                  Norgesglass fungerer som vaser til fin sjølplukka granbar.
                                 Fineste stettfatet vi fikk til jul fra min bror med familie i fjor (og supergode klementiner fra Rimi).

                                                  Sånn, det var mitt første bidrag til en konkurranse..

                                                                              Ha det fint! :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempe koselig bidrag :) jul å Fin jul <3
    Nyt søndagen :)

    Klems Diana

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Diana! Så hyggelig du liker slik jeg har gjort det! :-)
    Har vært innom bloggen din noen ganger og må si du har et flott hjem og er den verdige vinner av Folkeprisen du fikk utdelt! :-)

    Her nytes det!
    Nyt resten av søndagen du også!
    Klem Marianne

    SvarSlett